Перейти до головного меню (Alt+1) Перейти до бічного меню (Alt+2) Перейти до текстового вмісту (Alt+3)
Герб ПЕЧЕНІЗЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА - Харківська область Чугуївський район
ПЕЧЕНІЗЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Харківська область Чугуївський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
Людям із порушенням зору
  • Головна
  • Новини
  • Старостинські округи та старости громади
    • Артемівський старостинський округ
    • Мартівський старостинський округ
    • Новобурлуцький старостинський округ
    • Кицівський старостинський округ
    • Щорічні звіти старост громади
      • 2022 рік
      • 2023 рік
      • 2024 рік
  • Оголошення
  • Контакти
  • Відео
  • Пам'ятаємо полеглих за Україну
  Пошук
Печенізька громада » Рада » Керівництво селищної ради
Навігація
  • Архів документів
  • ПЕЧЕНІЗЬКИЙ КРАЙ
    • Історична довідка
  • МІСТА-ПОБРАТИМИ
    • Ван’ярд (штат Юта), Сполучені Штати Америки
  • Рада
    • Керівництво селищної ради
    • Депутатський корпус
    • Постійні комісії ради
      • Склад комісій
      • Положення про постійні комісії
    • Структурні підрозділи ради
      • Відділ юридичного та кадрового забезпечення
      • Відділ економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та комунальної власності
      • Відділ бухгалтерського обліку та звітності
      • Земельний відділ
      • Загальний відділ
      • Відділ преси та інформації
      • СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
      • Відділ житлово – комунального господарства, архітектури, містобудування та цивільного захисту населення
      • Відділ - Центр надання адміністративних послуг
      • Відділ господарського забезпечення
      • Відділ освіти, молоді та спорту
      • Відділ соціального захисту населення
      • Відділ культури і туризму
  • ПЕЧЕНІЗЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
    • РОЗПОРЯДЖЕННЯ
      • 2023 рік
      • 2024 рік
      • 2025 рік
    • Звіт начальника Печенізької СВА Олександра Гусарова про виконання повноважень у 2024 році
  • Сесії
    • Проєкти рішень
      • XVII сесія
      • XVIII сесія
    • Рішення
      • XVII сесія
      • XVIII сесія
    • Протоколи
      • XVII сесія
      • XVIII сесія
    • Результати поіменного голосування
      • XVII сесія
      • XVIII сесія
    • Протоколи засідань постійних комісій
      • XVII сесія
      • XVIII сесія
  • Виконавчий комітет
    • Склад виконавчого комітету
    • Рішення
      • 31 січня 2022року
      • 05 травня 2022 року
      • 30 травня 2022 року
      • 22 червня 2022 року
      • 19 липня 2022 року
      • 16 серпня 2022 року
      • 31 серпня 2022 року
      • 28 вересня 2022 року
      • 14 жовтня 2022 року
      • 24 жовтня 2022 року
      • 03 листопада 2022 року
    • Протоколи
      • 31 січня 2022року
      • 05 травня 2022 року
      • 30 травня 2022 року
      • 22 червня 2022 року
      • 19 липня 2022 року
      • 16 серпня 2022 року
      • 31 серпня 2022 року
      • 28 вересня 2022 року
      • 14 жовтня 2022 року
      • 24 жовтня 2022 року
      • 03 листопада 2022 року
  • Регуляторна діяльність
    • Перелік регуляторних актів
    • Оприлюднення проєктів регуляторних актів
    • Планування регуляторної діяльності
  • Бюджет
    • Бюджет селищної ради
      • Про місцевий бюджет Печенізької селищної територіальної громади на 2024 рік
    • Бюджетний регламент
    • Паспорти бюджетних програм
      • 2022 рік
      • 2023 рік
      • 2024 РІК
      • 2025 РІК
    • ЗВІТИ ДО ПАСПОРТІВ
      • 2022 РІК
      • 2023 РІК
      • 2024 РІК
      • 2025 РІК
    • БЮДЖЕТНІ ЗАПИТИ
      • 2021 рік
      • 2022 РІК
      • 2023 РІК
      • 2024 РІК
      • 2025 РІК
    • Головні розпорядники бюджетних коштів
      • Відділ освіти, молоді та спорту
      • Відділ культури і туризму
      • КНП «ЦПМСД ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
      • КУ «ПЕЧЕНІЗЬКИЙ ТЕРЦЕНТР»
    • Громадський бюджет
      • Електронна платформа для голосування
      • Положення про громадський бюджет
  • МІСЦЕВІ ПОДАТКИ ТА ЗБОРИ
    • ЄДИНИЙ ПОДАТОК
    • ТРАНСПОРТНИЙ ПОДАТОК
    • ПОДАТОК НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ВІДМІННЕ ВІД ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ
    • ТУРИСТИЧНИЙ ЗБІР
  • Публічні закупівлі
    • ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
      • ПЕЧЕНІЗЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
      • ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
      • ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ
  • Доступ до публічної інформації
    • НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
  • Для інвесторів
  • Стратегія розвитку
    • СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ ТГ НА ПЕРІОД ДО 2027 РОКУ
    • Проєкт Стратегії розвитку Печенізької ТГ на період до 2027 року
    • Національна економічна стратегія України до 2030 року
    • Стратегія розвитку Харківської області на 2021-2027 роки
  • ПРОГРАМА КОМПЛЕКСНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ТЕРИТОРІЇ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
  • ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПАСПОРТ
  • ПРОГРАМА ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
  • Квартирний облік
  • Вакансії
    • Оголошення
    • Протокол засідань конкурсної комісії
  • Комісії виконкому селищної ради
    • Комісія з питань ТЕБ та НС
    • Топонімічна комісія
  • РАДА ОПІКИ ТА ПІКЛУВАННЯ при виконавчому комітеті Печенізької селищної ради
    • Персональний склад Ради
  • Молодіжна рада
  • Комунальні установи та заклади
    • КУ "Центр надання соціальних послуг Печенізької селищної ради"
      • Керівництво, адреса й контакти
      • Новини
      • Щорічний звіт
  • ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО
    • ЕКОЛОГІЯ
      • Повідомлення про намір отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та інформація про одержання дозволу для ознайомлення з нею громадськості
    • Комунальні підприємства
      • КП «Джерело»
      • КП «Аква»
      • Тарифи на компослуги
  • Конкурси
    • «Печенізька громада – за чистоту, красу та благоустрій»
  • Інформація для громадськості
    • ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
      • НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
      • ЗАЯВНИКАМ
      • ДОВІДКА ЗА 2023 РІК
      • ДОВІДКА ЗА I ПІВРІЧЧЯ 2024 РОКУ
      • ДОВІДКА ЗА II ПІВРІЧЧЯ 2024 РОКУ
    • ІНФОРМАЦІЙНА ДОПОМОГА ПІДПРИЄМЦЯМ
    • Для об'єднань співвласників багатоквартирних будинків
    • ІНФОРМАЦІЙНА ДОПОМОГА ДЛЯ ВПО
    • Служба зайнятості інформує
    • ВСЕУКРАЇНСЬКА ПРОГРАМА МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я "ТИ ЯК?"
    • БЕЗБАР'ЄРНІСТЬ
    • Східне міжрегіональне управління юстиції інформує
    • Пенсійний фонд України інформує
    • Державна податкова служба інформує
    • Безоплатна правнича допомога
    • Громадський транспорт
    • ПРОТИДІЯ ТА ЗАПОБІГАННЯ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ
    • Розклад занять гуртків ЦДЮТ
    • Розклад занять гуртків закладів культури громади
    • Список ліквідованих підприємств, документи яких зберігаються в трудовому архіві Печенізької селищної ради
    • ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
    • ПРАВИЛА БЛАГОУСТРОЮ ТЕРИТОРІЇ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
    • БІЗНЕС НА СЕЛІ
    • СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ В ПЕЧЕНІЗЬКІЙ ГРОМАДІ
  • ІНФОРМАЦІЙНА ДОПОМОГА ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ТА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
    • Новини
    • Фахівець із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб - помічник ветерана в Печенізькій громаді
    • КОНТАКТИ
  • ПОЛІЦЕЙСЬКИЙ ОФІЦЕР ГРОМАДИ
    • КОНТАКТИ
    • НОВИНИ
  • Галузеві (міжгалузеві) територіальні угоди, колективні договори
    • Реєстр
      • 2021 рік
      • 2022 рік
      • 2023 рік
      • 2024 рік
    • Колективні договори
      • 2022 рік
      • 2023 рік
      • 2024 рік
  • Є-ВІДНОВЛЕННЯ
    • Інформація для заявників
    • Новини
  • Відділ - Центр надання адміністративних послуг
    • Новини
    • Місцезнаходження
    • Створення
    • Структура
    • Посадові інструкції
    • Контакти
    • Графік роботи, прийому та консультування
    • Паспорт відділу - ЦНАП
    • Регламент роботи відділу – ЦНАП
    • Положення відділу – ЦНАП
    • Фотогалерея
    • Адміністративні послуги
    • Паспортний сервіс
    • Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг
    • Законодавча база
    • Анкетування
      • Опитування
      • Результати
    • Звітність відділу - ЦНАП
  • СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
    • КЕРІВНИЙ СКЛАД, АДРЕСА, КОНТАКТИ
    • НОВИНИ
    • ДОКУМЕНТИ
    • Графік прийому
    • АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ
    • Щорічний звіт
  • РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ"
  • ЕЛЕКТРОННІ КОНСУЛЬТАЦІЇ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
    • Положення про електронні консультації з громадськістю
    • Електронні консультації з громадськістю
  • ВІДКРИТІ ДАНІ
    • Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі
    • Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності
    • Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації
    • Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації
    • Звіти, у тому числі, щодо задоволення запитів на інформацію
    • Інформація про систему обліку публічної інформації, види інформації, яка зберігається розпорядником
    • Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації
    • Адміністративні дані в значенні Закону України „Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації
    • Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньо-організаційних), прийнятих розпорядником інформації, проєкти нормативно-правових актів
    • Фінансова звітність суб'єктів господарювання державного та комунального сектору економіки
    • Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення
    • Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки
    • План діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проєктів, цілей їх прийняття, строків підготовки проєктів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проєктів
    • Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги
    • Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації
    • Результати інформаційного аудиту наборів відкритих даних
    • Адресний реєстр
    • Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності*
    • Інформація про рекламні засоби
    • Надходження і використання благодійної допомоги
    • Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в інтернеті
    • Перелік розпорядників бюджетних коштів
    • Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо)*
    • Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм
    • Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
    • Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
    • Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт*
    • Дані про споживання комунальних послуг комунальними підприємствами, установами та організаціями
    • Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування
    • Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення
    • Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини
    • Дані про місцезнаходження комунальних об'єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень*
    • Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів
    • Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин
    • Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності
    • Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету
    • Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
    • Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів*
    • Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності *
    • Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
    • Перелік об’єктів комунальної власності
    • Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування
    • Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду
    • Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування
    • Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету
    • Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств
    • Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади (як суб’єктів господарювання перед третіми особами, так і третіх осіб - перед суб’єктами господарювання)
    • Відомості щодо ярмарків (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договорів, укладених з організаторами таких ярмарків
    • Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрути перевезення
    • Відомості щодо транспортних засобів, які обслуговують пасажирські автобусні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)
    • Перелік розповсюджувачів реклами, що отримали дозвіл на розміщення зовнішньої реклами
    • Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови
    • Перелік укладених договорів, укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них
    • Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них
    • Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я
    • Інформація про дотримання державних соціальних нормативів у сфері обслуговування закладами (інституціями) культури, підсумки споживання культурних благ і їх доступність для різних категорій населення
    • Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування
    • Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому
    • Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень
    • Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
    • Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів
    • Дані про надані адміністративні послуги
    • Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності*
Публічні закупівлі

Prozorro

OpenBudget

План державних закупівель

Особистий кабінет користувача
Ви не авторизовані. Для того, щоб мати змогу створювати або пітримувати петиції,
авторизуйтесь

Система петицій

Немає петицій, за які можна голосувати
Звернення до посадовця
Гусаров Олександр Сергійович
Гусаров Олександр Сергійович

Кабінет посадової особи

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

ПОСИЛАННЯ

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

Фото без опису

Керівництво селищної ради

Фото без описуПЕЧЕНІЗЬКИЙ СЕЛИЩНИЙ ГОЛОВА
ГУСАРОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Відомості:
Громадянин України, народився 28.01.1980 р., освіта вища, безпартійний

Ким висунуто:
ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ “БЛОК КЕРНЕСА – УСПІШНИЙ ХАРКІВ!”

У 2001 році закінчив Харківський національний університет внутрішніх справ за спеціальністю «Правознавство», здобув кваліфікацію юриста.        У 2010 році закінчив Харківський національний економічний університет за спеціальністю «Облік і аудит», здобув кваліфікацію спеціаліста з обліку та аудиту. У 2016 році закінчив Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління  при Президентові України та здобув ступінь магістраза за спеціальністю «Державне управління», кваліфікація «Магістр державного управління».

Трудова діяльність:

2001-2010 роки – приватний підприємець

2010-2014 роки – голова Печенізької районної державної адміністрації

2017-2020 роки – віце-президент АКБ «Індустріалбанк»

З листопада 2020 року – Печенізький селищний голова

 

Громадська діяльність:

2006 - 2010 роки депутат Харківської міської ради V скликання, заступник голови комісії з питань транспорту, зв’язку та екології

2010 - 2015 роки депутат Харківської обласної ради VІ cкликання, член постійної комісії з правових питань, регуляторної політики, законності, громадського порядку, боротьби з корупцією та злочинністю

2015-2020 роки - депутат Харківської обласної ради VІІ cкликання, голова постійної комісії з питань забезпечення прав людини, свободи слова та інформації.

У 2021 році обраний головою комісії з питань запобігання корупції та правового забезпечення розвитку місцевого самоврядування Асоціації органів місцевого самоврядування Харківської області.

Має державну нагороду України - почесне звання «Заслужений юрист України», 2021 рік.

Має вчений ступінь кандидата юридичних наук, Почесну відзнаку Харківської обласної ради "Слобожанська слава", 2018 рік, нагороджений заохочувальною відзнакою голови Харківської обласної ради «Цінний подарунок – годинник з логотипом «Голова Харківської обласної ради», 2021 рік, має Грамоту Харківської обласної ради, Почесну грамоту Харківської міської ради, 2009 рік.

Нагороджений відзнакою МВС України «За сприяння органам внутрішніх справ України», 2010 рік.

Має спортивні розряди: по шахам – перший, з вільної боротьби - майстер спорту України.

   Одружений, має двох синів та доньку

 

 

ПЕРШИЙ ЗАСТУПНИК ПЕЧЕНІЗЬКОГО СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ

МАРИНЕНКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

Громадянин України.

Народився 09 травня 1965 року, освіта вища, безпартійний.

У 1995 році закінчив Харківський державний економічний університет. Спеціальність - «Менеджмент у виробничій сфері», кваліфікація - інженер-організатор виробництва.

Депутат Печенізької селищної ради III та V скликання. Печенізький селищний голова VII скликання.  

З листопада 2020 року по цей час -  перший заступник Печенізького селищного голови.

 

 

 

 

СЕКРЕТАР ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ПОДОЛЬСЬКА ЛІЛІЯ ЄВГЕНІЇВНА

Громадянка України.

Народилася 06 лютого 1983 року. Освіта вища. Безпартійна.

У 2005 році закінчила Харківську національну академію міського господарства.   Спеціальність «Економіка підприємства», кваліфікація - спеціаліст з економіки підприємства.

Депутат Печенізької селищної ради VII та VIII скликань.

2015 - 2020 роки - секретар Печенізької селищної ради VII скликання.

У листопаді 2020 року обрана секретарем Печенізької селищної ради VIII скликання.

 

 

 

 

 

Фото без опису

КЕРУЮЧА СПРАВАМИ (СЕКРЕТАР) ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ТЕПЕРИК ІРИНА АНАТОЛІЇВНА

Громадянка України.

Народилася 17 вересня 1983 року. Освіта вища. Безпартійна.

У 2007 році закінчила Українську інженерно-педагогічну академію. Спеціальність -  «Професійне навчання. Технологія і обладнання автоматизованого виробництва в машинобудуванні та приладобудуванні». Кваліфікація -  інженер-механік, викладач дисциплін в галузі машинобудування.

В листопаді 2020 року  затверджена на посаду керуючої справами (секретаря) виконавчого комітету Печенізької селищної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

ПЕЧЕНІЗЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА - 2022-2025 © Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше.

Логотип платформи VladaUA
офіційні сайти «під ключ»
для органів державної влади

Людям із порушенням зору

Вхід для адміністратора

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Забулись пароль? Система відновлення пароля
Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь