A A A K K K
для людей із порушенням зору
ПЕЧЕНІЗЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Харківська область Чугуївський район

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ начальника відділу - Центру надання адміністративних послуг Печенізької селищної ради 

Дата: 23.02.2022 15:09
Кількість переглядів: 93

1. Загальні положення

1.1. Начальник відділу - Центру надання адміністративних послуг Печенізької селищної ради (далі начальник ЦНАП) має статус посадової особи місцевого самоврядування, на яку покладено виконання функціональних обов’язків стосовно організації і виконання основних завдань Центру згідно Положення про Центр надання адміністративних послуг Печенізької селищної ради.

         1.2. Начальник ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», КЗпП України, законодавством з питань запобігання та протидії корупції, Законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про інформацію», іншими законодавчими та нормативно-правовими актами України, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови   обласної державної адміністрації,  Статутом територіальної громади,  Положенням про Центр надання адміністративних послуг Печенізької селищної ради, Регламентом роботи відділу – Центру надання адміністративних послуг, розпорядженнями селищного голови, рішеннями селищної ради та виконавчого комітету,  інструкцією з діловодства Печенізької селищної ради, правилами охорони праці та протипожежної безпеки, основами психології, правилами внутрішнього трудового розпорядку.

1.3. Начальник повинен знати основи державного управління та права, правила ділового етикету, правила та норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби, ділову мову, володіти державною мовою .

1.4. Начальник призначається на посаду селищним головою на конкурсній основі (крім випадків, передбачених законодавством). Припинення виконання посадових обов’язків здійснюється згідно з діючим законодавством України.

         1.5. Безпосередньо підпорядковується селищному голові, працює під керівництвом керуючого справами виконавчого комітету.

2. Кваліфікаційні вимоги.

2.1 Начальник ЦНАП повинен мати стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

3. Завдання, обов’язки та повноваження начальника ЦНАП:

3.1 Здійснює керівництво Центром надання адміністративних послуг Печенізької селищної ради в межах делегованих йому повноважень, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює та координує їх роботу.

         3.2. Розробляє Положення та Регламент ЦНАП, погоджує та розробляє посадові інструкції працівників ЦНАП, аналізує результати роботи Центру, забезпечує підвищення кваліфікації адміністраторів.

3.3 Подає селищному голові в межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень.

         3.4. Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками ЦНАП звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції Центру, іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, іншого виконавчого органу селищної ради, а також підготовку за результатами їх розгляду проектів відповідей.

3.5. Проводить аналіз та узагальнення матеріалів про хід виконання організаційнорозпорядчих документів для керівництва.

3.6. Забезпечує організацію висвітлення на офіційному веб-сайту Печенізької селищної ради   інформації про діяльність ЦНАП та інформації щодо надання адміністративних послуг.

3.7. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету Печенізької селищної ради та сесіях селищної ради питань, що належать до компетенції ЦНАП, та розробляє проекти відповідних рішень.

3.8. Здійснює контроль за дотриманням у Центрі вимог інструкції з діловодства та регламенту роботи Печенізької селищної ради.

3.9. Виконує інші доручення селищного голови, керуючого справами виконавчого комітету.

4. Права Начальник ЦНАП, має право:

4.1. За дорученням керівництва представляти виконавчий комітет, селищну раду в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.

4.2. Представляти Центр на засіданнях, колегіях, нарадах, інших зборах, які проводяться керівництвом.

4.3. Звертатися в установленому порядку до структурних підрозділів селищної ради, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій для отримання інформації, необхідної для виконання посадових обов'язків.

4.4. Збирати у встановленому порядку наради з питань, що стосуються його компетенції.

4.5. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками ЦНАП посадових обов'язків.

4.6. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи Центру.

4.7. У порядку і в межах, встановлених законом, отримувати інформацію щодо матеріалів своєї особової справи та ознайомлюватися з іншими документами, що стосуються проходження служби в органах місцевого самоврядування, отримувати від керівників органу місцевого самоврядування відповідні пояснення та давати особисті пояснення.

4.8. Приймати участь у конкурсах на заміщення вакантних посад, просування по службі з урахуванням кваліфікації, здібностей і сумлінного виконання службових обов'язків.

5. Відповідальність

Начальник ЦНАП несе відповідальність за:

 5.1. Неякісне та несвоєчасне виконання посадових завдань, доручень та обов'язків.

5.2. Бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування та обмежень пов'язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням, які встановлені виключно законами України.

         5.3. Невиконання правил внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, правил охорони праці та протипожежної безпеки.

5.4. Несе дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законом, за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

5.5. Шкода, заподіяна фізичним або юридичним особам внаслідок його неправомірних діянь, відшкодовується у встановленому законом порядку.

6. Взаємовідносини за посадою

         6.1. Начальник ЦНАП здійснює організацію та керівництво діяльністю центру безпосередньо.

6.2. Виконання інших завдань, які виконують у процесі роботи, здійснюється за дорученням селищного голови, заступників селищного голови, керуючого справами виконавчого комітету.

6.3. У процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими працівниками виконавчого комітету селищної ради,  відділами селищної ради, територіальними органами державної влади, а також з підприємствами, установами та організаціями за погодженням.

         6.4. Для передачі та отримання інформації, необхідної для виконання посадових обов'язків, використовує електронні та паперові засоби зв'язку та комунікації.

 

 Керуюча справами виконавчого комітету                              Ірина Теперик

 

З посадовою інструкцією ознайомлений,

копію посадової інструкції отримав:

21 січня 2021 року                                                                      Н. Швець

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь