Довідка про відсутність заборгованості: нюанси отримання в Е-кабінеті

Дата: 13.02.2023 20:52
Кількість переглядів: 114

Фото без описуПорядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 серпня 2018 року № 733 (далі – Порядок №733).

Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка), що надається відповідно до Порядку №733 формується за відсутності у платника за даними інформаційно – комунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих), контроль за справлянням яких  покладено на контролюючі органи.

Для отримання довідки платникові необхідно подати заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Заява) за формою згідно з додатком 2 Порядку № 733.

Заява подається до контролюючого органу за основним місцем обліку платника в один із таких способів:

·        поштою;

·        безпосередньо до контролюючого органу;

·        засобами інформаційно-комунікаційної системи "Електронний кабінет" через приватну частину, вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.

Відповідно до пункту 3 Порядку № 733 Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності  заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником.

Згідно з пунктом 7 Порядку №733 Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.

Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву.

Довідку або відмову у наданні Довідки в електронній формі платник отримує у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні» приватної частини Електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України від 22 травня 2003 року № 851 – IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155 – VIII «Про електронні довірчі послуги» із змінами та доповненнями.

Відповідно до  абзацу другого пункту 3 Порядку № 733 Довідка надається платнику безоплатно.

Строк дії Довідки становить 10 календарних днів з дати її формування. У Довідці обов`язково зазначається термін її дії.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь