Як зареєструвати ФОП
Для того, щоб легально здійснювати підприємницьку діяльність необхідно зареєструватися, як Фізична особа-підприємець. Для цього необхідно зробити наступні кроки:
1. Обрати КВЕДи та групу єдиного податку (ЄП) для ведення бізнес-діяльності.
- Подати заяву на реєстрацію та перехід на єдиний податок (за необхідності).
- Отримати виписку в Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) в Україні чи за допомогою послуг онлайн-сервісу.
- Подати в державну податкову службу (ДПС) заяву на витяг із реєстру платників ЄП протягом 10 днів після отримання виписки із ЦНАП.
- Через 10 днів після подання отримати в ДПС готовий витяг.
- Згенерувати електронний цифровий підпис (ЕЦП) онлайн або отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів.
- Відкрити рахунок у будь-якому зручному для вас банку.
Найбільш комфортний і сучасний спосіб реєстрації ФОП – через сайт або мобільний додаток «Дія».
Щоб зареєструватися, потрібно відкрити сайт «Дія» і зайти в особистий кабінет. Для цього зіскануйте QR-код в однойменному мобільному додатку або увійдіть за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Його можна створити швидко, безкоштовно та у віддаленому режимі в деяких банках, наприклад у ПриватБанку. Про те, що таке електронний підпис і як його створити, читайте в нашій окремій статті.
Далі перейдіть на сторінку, де здійснюється реєстрація ФОП. Натисніть кнопку «Подати заяву», внесіть у форму всю запитану інформацію та вкажіть тип оподаткування. Надішліть заяву на перевірку. Якщо вся інформація вказана коректно, то через певний час ви отримаєте відповідне повідомлення про реєстрацію ФОП в особистому кабінеті «Дія» та у скриньці електронної пошти. Крім того, в особистому кабінеті вам буде доступний витяг із Єдиного держреєстру (ЄДР). Цей витяг має однакову юридичну силу й у друкованому, і в електронному вигляді.
Якщо потребуєте правової допомоги, звертайтесь до Печенізького бюро правової допомоги, попередній запис на прийом за телефоном 0633552118.
Печенізьке бюро правової допомоги