Передавати показання газових лічильників потрібно за телефоном 0987126957 для дзвінків, viber, смс, електронкою contactCHU@khgas.naftogaz.com
Дзвінки приймаються у понеділок - четвер з 8-00 год по 17-00 год. П’ятниця - з 8-00 год по 15-45 годину Як правильно у "Докладніше"
Показання газових лічильників, що передані через сервіси 104ua не зараховуються на особові рахунки споживачів
В цьому році всі сервіси 104ua припинили роботу для мешканців Харківської області і не приймають показання газомірів.
Дані лічильників передані через не працюючі сервіси: СМС 7104, viber 7104ua, телеграм 7104 ua, через сайт 104 та мобільні додатки 104, на електронну пошту contact@kh.104.ua, за телефонами (057)766-21-04, (067) 01 13 104 не будуть зараховані на особові рахунки споживачів оскільки не надійдуть до Оператора ГРМ.
Для коректного відображення даних на особовому рахунку, для передачі показань лічильників потрібно скористатись одним з наступних способів:
1. Передати показання через центр обслуговування клієнтів Харківгазу
* Чугуївське відділення 0987126957 для дзвінків, вайбер, смс, електронна адреса contactCHU@khgas.naftogaz.com
Дзвінки приймаються у понеділок - четвер з 8-00 год по 17-00 год. П’ятниця - з 8:00 до 15:45.
ФОРМАТ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗАНЬ ЧЕРЕЗ VIBER:
Номер особового рахунку (десятизначний код, що розпочинається з цифр 132..) пробіл показання лічильника пробіл ПІБ власника житла та адреса. Додати фото лічильника.
ФОРМАТ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗАНЬ ЧЕРЕЗ SMS:
Номер особового рахунку (десятизначний код, що розпочинається з цифр 132..) пробіл показання лічильника пробіл ПІБ власника житла та адреса.
2. Передати показань через сервіси gas.ua
Клієнти Харківгазу можуть користуватись для передачі показань лічильників усіма сервісами gas.ua групи Нафтогаз – особистим кабінетом на сайті gas.ua, чат-ботами у Viber і Telegram.
Або зателефонувати до контакт-центру:
· 066-300-2-888 (Vodafone);
· 098-300-2-888 (Kyivstar);
· 093-300-2-888 (Lifecell).
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).