Передавати показання газових лічильників потрібно за телефоном 0987126957 для дзвінків, viber, смс, електронкою contactCHU@khgas.naftogaz.com

Дата: 05.05.2023 15:38
Кількість переглядів: 167

Фото без описуДзвінки приймаються у понеділок - четвер з 8-00 год по 17-00 год. П’ятниця - з 8-00 год по 15-45 годину Як правильно у "Докладніше"

Показання газових лічильників, що передані через сервіси 104ua не зараховуються на особові рахунки споживачів

  В цьому році всі сервіси 104ua припинили роботу для мешканців Харківської області і не приймають показання газомірів.

 Дані лічильників передані через не працюючі сервіси: СМС 7104, viber 7104ua, телеграм 7104 ua, через сайт 104 та мобільні додатки 104, на електронну пошту contact@kh.104.ua, за телефонами (057)766-21-04, (067) 01 13 104 не будуть зараховані на особові рахунки споживачів оскільки не надійдуть до Оператора ГРМ.

 Для коректного відображення даних на особовому рахунку, для передачі показань лічильників потрібно скористатись одним з наступних способів:

 1.       Передати показання через центр обслуговування клієнтів Харківгазу

    * Чугуївське відділення 0987126957 для дзвінків, вайбер, смс, електронна адреса contactCHU@khgas.naftogaz.com

 Дзвінки приймаються у понеділок - четвер з 8-00 год по 17-00 год. П’ятниця - з 8:00 до 15:45.

 ФОРМАТ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗАНЬ ЧЕРЕЗ VIBER:

 Номер особового рахунку (десятизначний код, що розпочинається з цифр 132..) пробіл показання лічильника пробіл ПІБ власника житла та адреса. Додати фото лічильника.

 

 ФОРМАТ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗАНЬ ЧЕРЕЗ SMS:

Номер особового рахунку (десятизначний код, що розпочинається з цифр 132..) пробіл показання лічильника пробіл ПІБ власника житла та адреса.

 2.   Передати показань через сервіси gas.ua

 Клієнти Харківгазу можуть користуватись для передачі показань лічильників усіма сервісами gas.ua групи Нафтогаз – особистим кабінетом на сайті gas.ua, чат-ботами у Viber і Telegram.

 Або зателефонувати до контакт-центру:

 · 066-300-2-888 (Vodafone);

 · 098-300-2-888 (Kyivstar);

 · 093-300-2-888 (Lifecell).

   057-708-01-87 (Укртелеком);

   056-747-36-35 (Укртелеком).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь