Комунікаційна кампанія «Ти як?» є одним із ключових «пазлів» Всеукраїнської програми ментального здоров'я, яка впроваджується в Україні за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

Дата: 07.08.2023 09:13
Кількість переглядів: 52

Фото без описуУ межах кампанії розповідається, як боротися з нав’язливими думками.

Перше, що ми робимо — намагаємося відволіктися. Але це як «не думай про слона»: що більше відганяєш від себе нав’язливу думку, то більше вона виснажує. Тож коли відчуваєте, що провалюєтеся, спробуйте прості кроки:

- не ігноруйте нав’язливу думку, навпаки зосередьтеся на ній;

- подумки опишіть свою думку, надайте їй змісту;

- поверніть всю увагу назад на ту справу, якою займалися.

Нав’язливі думки заважають, а інколи навіть лякають. Вони з’являються через невпинну тривогу, тож важливо боротися з цим станом комплексно, щоб відчути полегшення.

Комунікаційна кампанія «Ти як?» реалізується за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт. Сприяння у виготовленні та поширенні інформаційно-просвітницьких матеріалів надали Міжнародна організація з міграції (IOM Ukraine), рекламний холдинг Megapolis, благодійний фонд BGV.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь