Як підтримувати співробітників, якщо ви керівник – читайте в «Довіднику безбар’єрності»

Дата: 22.08.2023 13:23
Кількість переглядів: 60

Фото без описуНовий розділ «Етика взаємодії у періоди стресу» у «Довіднику безбар’єрності» може знадобитися керівникам різних структур.

«Керівник відіграє значну роль у підтримці психічного здоров’я своїх співробітників, особливо якщо хтось із них переживає тривожні стани чи стрес», – зазначають у «Довіднику безбар’єрності».

Як може допомогти керівник:

- заохочувати співробітників до самодопомоги та колективного піклування;

- бути прикладом – не працювати понаднормово, проявляти доброту, бути відкритими;

- зустрічатися для обговорення труднощів, проблем та шляхів їх вирішення;

- впевнитися, що співробітники мають перерви та знаходять час для спілкування з сім’єю та друзями;

- роздрукувати та розмістити на робочих місцях інформацію про сервіси підтримки психічного здоров’я;

- бути особливо уважними до співробітників, яких можуть дискримінувати, та які потребують додаткової підтримки;

- проводити політику відчинених дверей – сприяти тому, щоб співробітники вільно говорили про власні проблеми з вами та своїми колегами;

- активно вирішувати конфлікти: наголошувати на важливості дружнього середовища, доброті та емпатії – до себе та інших членів команди.

Ці ж поради актуальні і при взаємодії з волонтерами – піклуючись про інших, вони теж потребують підтримки.

Довідково.

«Довідник безбар'єрності» – ініціатива і флагманський проєкт першої леді України Олени Зеленської.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь