Куди звертатись, якщо у вас відключили електроенергію?

Дата: 23.11.2023 11:38
Кількість переглядів: 350

Фото без описуБагато споживачів у разі відсутності електроенергії звикли звертатись за інформацією телефоном до диспетчера РЕМ. Але згідно з законом «Про енергоринок» диспетчер РЕМ тепер виконує зовсім іншу функцію. А саме – координує діяльність ремонтних груп, забезпечує їх зв’язок. Щоб дізнатись причину відключення електроенергії та отримати будь-яку інформацію щодо послуги з електропостачання, споживачам пропонують три канали комунікації:

1. Кол-центр АТ «Харківобленерго» за телефонами:

  • 050-05-40-413
  • 067-23-40-413
  • 063-05-40-413
  • 057-34-24-413
  • 0800-508-413.

2. Сайт АТ «Харківобленерго»: https://www.oblenergo.kharkov.ua/uk/pokaz  

3. Мобільний додаток «Харенерго».

Причому фахівці радять обирати для комунікації з компанією саме мобільний додаток «Харенерго».

 

Можливості Мобільного додатка «Харенерго»:

«Стан особового рахунку»: ви можете перевірити інформацію про поточний стан ваших особових рахунків у режимі реального часу.

«Внесення показників «Харківобленерго»: ви можете передати показники лічильників у декілька натискань і перевірити історію показів за обраний вами період. Просто перейдіть до меню і працюйте з ним без перешкод.

«Оплата «Харківенергозбут»: ви можете провести оплату за послуги електропостачання в онлайн режимі, без комісії і переплат, за допомогою картки будь-якого банку. Це найшвидший існуючий спосіб оплати, адже гроші надходять до підприємства протягом трьох робочих днів, що в три рази швидше за оплату в банківських касах і банківських мобільних додатках.

«Історія нарахувань «Харківенергозбут»: ви можете переглянути інформацію стосовно нарахувань по особовому рахунку за обраний вами період.

Контроль необмеженої кількості рахунків: Якщо ви сплачуєте декілька рахунків, ви будете завжди в курсі справ по кожному з рахунків. Для цього потрібно просто додати новий рахунок (дванадцятизначний код абонента) у головному меню з вашим поточним рахунком, натиснувши на кнопку «Додати рахунок».

«Зворотній зв’язок»: ви можете звернутися з питанням чи надати свої зауваження, відгуки та пропозиції про роботу мобільного додатка до розробників цього додатка. Для створення запиту просто перейдіть до розділу «Зворотній зв’язок», створіть новий запит та натисніть кнопку «Надіслати». Відповідь надійде у розділ «Повідомлення» у форматі пуш-повідомлення.

«Push-повідомлення»: ви будете отримувати інформацію про перерви в електропостачанні (планові та аварійні відключення) вашого помешкання за адресою особистого рахунку, своєчасне нагадування про необхідність у зазначений період передати покази лічильника, про зміну тарифів та іншу актуальну у форматі push-повідомлень, які ви завжди можете перевірити у розділі «Повідомлення».

 

Як завантажити додаток «Харенерго» та зареєструватися в ньому?

Мобільний додаток можливо встановити на мобільний телефон або планшет  на операційній системі IOS і Android.

Для завантаження мобільного додатка «Харенерго», вам необхідно перейти до мобільного додатка App Store або Google Play у вашому смартфоні або на планшеті. У пошуковій стрічці введіть назву «Харенерго» і відкрийте сторінку додатка. Після чого натисніть на кнопку «Завантажити».

Після завантаження мобільного додатка в App Store або Google Play і після відкриття мобільного додатка ви одразу потрапляєте до меню реєстрації.

У меню реєстрації вам необхідно ввести такі дані: ваше ПІБ українською мовою, ваш пароль для використання у додатку, вашу контактну електронну пошту, ваш контактний номер телефону. Після введення даних, натисніть на кнопку «Реєстрація».

Після реєстрації у додатку у меню «Список рахунків» натисніть на кнопку «Додати особовий рахунок». Додайте свій особовий рахунок (дванадцятизначний код абонента), який зазначено у квитанції ПрАТ «Харківенергозбут», і прізвище, на яке був укладений договір на послуги електропостачання.

Якщо у вас виникли питання з реєстрації в додатку, вас дистанційно проконсультують спеціалісти служби технічної підтримки за телефоном: +38 (063) 716 74 09 або через електронну пошту: contact@it-serve.net


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь