📌ВІДДІЛ – ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІНФОРМУЄ:
Відповідно до діючого законодавства відділом – Центром надання адміністративних послуг надаються наступні послуги:
у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав);
у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (видача Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб);
у сфері державної реєстрації громадських формувань (прийом документів на реєстрацію громадського формування та видача Витягу);
у сфері державної реєстрації актів цивільного стану (в т.ч. комплексна послуга «єМалятко)
у сфері земельних відносин (надання витягів з Державного земельного кадастру);
у сфері пожежної безпеки (реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки).
Також відділом здійснюється видача довідок за наступними напрямками:
про зареєстрованих у житловому будинку/приміщенні осіб (в т.ч. для отримання субсидій);
про склад сім’ї (для отримання пільг та допомог);
про фактичне проживання на території громади (видається на основі акту депутата Печенізької селищної ради відповідного виборчого округу);
про те, що домоволодіння має пічне опалення;
про наявність у фізичної особи земельних ділянок;
про спільне проживання та ведення спільного господарства на день смерті пенсіонера (для виплати недоотриманої пенсії померлого);
про те, де та з ким на день смерті проживала померла особа (для проведення нотаріальних дій);
про те, хто поховав померлу особу та поніс витрати на поховання (для непрацюючих померлих осіб).
Крім того, відділом впроваджено новий сервіс Дія QR (шеринг документів), що дає змогу громадянам отримати послуги без наявності паперових документів за допомогою застосунку Дія.