Підтримка родин загиблих героїв

Дата: 15.05.2024 09:11
Кількість переглядів: 44

Фото без описуУ Харківській області впроваджують Програму підтримки Захисників і Захисниць України та членів їхніх сімей, яка розрахована на 2024–2028 роки.

На позачерговій сесії Харківської обласної ради 10 квітня ухвалили рішення про виплати грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць, які зареєстровані та фактично проживають у Харківській області. А також про щомісячну адресну допомогу неповнолітнім дітям загиблих Захисників у розмірі 8 000 грн. Виплата здійснюватиметься за рахунок коштів обласного бюджету.

✔Відповідно до роз’яснень щодо Порядку використання коштів обласного бюджету на виплату щомісячної адресної грошової допомоги дітям та членам родин загиблих, заявнику необхідно звернутися до відділу соціального захисту за місцем реєстрації на момент смерті загиблого з особистою заявою.

✔Щоб отримати передбачену щомісячну адресну грошову допомогу неповнолітнім дітям загиблих Захисників у розмірі 8000 грн, необхідно надати копії таких документів:

•заяву законного представника дитини або дитини, яка досягла 14 років;

•паспорт громадянина України (всіх заповнених сторінок) заявника (при наданні копії ID-паспорта (лицьового та зворотного боку);

•свідоцтво про народження дитини;

•посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України;

•рішення органу опіки та піклування (у разі необхідності);

✔Щоб отримати допомогу для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг потрібно до заяви надати копії документів:

•паспорт громадянина України (всіх заповнених сторінок) заявника (при наданні копії ID-паспорта (лицьового та зворотного боку), а також необхідно надати витяг із Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання заявника. У разі якщо адреси зареєстрованого та фактичного місця проживання не збігаються, надається копія документа, що підтверджує місце фактичного проживання заявника;

•довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача адресної допомоги або, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган, копії сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У разі якщо заявник має ID-паспорт, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається;

•посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України;

•довідки про відкриття поточного рахунку в банку.

Водночас покриття витрат на оплату житлово-комунльних послуг здійснюється членам сімей загиблих, які перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України, як отримувачі пільги, з місяця подання заяви.

☎️ Конт. телефони відділу соціального захисту населення Печенізької селищної ради - 05765-6-12-76; 6-15-70


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь