Як комунікувати з людьми, які відчувають труднощі, пов'язані з ментальним здоров'ям

Дата: 15.07.2024 14:52
Кількість переглядів: 62

Фото без описуНе стигматизувати і не засуджувати. 

Це правило діє, якщо говоримо не лише про чутливу комунікацію, хоча, власне, це загалом основа нормального спілкування. Однак, якщо йдеться про взаємодію з людьми, які мають тимчасові труднощі, пов’язані з ментальним здоров’ям, правило особливо актуальне, бо опинитись у вразливому стані може будь-хто з нас. 

❔Про що мова? Наприклад, про депресію, емоційне вигоряння, посттравматичний стресовий розлад тощо. Про будь-які стани, набуті внаслідок важких, трагічних подій чи тривалого стресу. 

Більшість людей, які мають проблеми, пов’язані з ментальним здоров’ям, це усвідомлюють. Вони можуть перебувати у психотерапії чи використовувати медикаментозне лікування. І тому їм особливо прикро бачити, як колеги перешіптуються за спиною, або ж чути репліки на зразок «Тобі лікуватися треба».

Часто саме за осудом маскується страх, який люди не усвідомлюють: «А раптом це станеться і зі мною?» Тож, якщо ваша близька людина, наприклад, у депресії, а ви через це почуваєтеся розгубленим або навіть розлюченим, найкраще рішення – звернутися за консультацією до фахівця. А вже він дасть рекомендації, як взаємодіяти, як не «рятувати» людину, а поводитись так, щоб усім було максимально комфортно.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь